مگه میشه ریزش مو داشته باشی و لارویناپک را نشناسی؟
داستان رفع مشکل بزرگ یک زن و شوهر ایرانی به نام پویا و پریسا را در همین
ویدیو در مورد ریزش موهایشان ببینید تا متوجه بشید چقدر این محلول حال خوبی
به اونها داده …
با ما همراه باشید برای محصولی با …
جدیدترین فرمولاسیون ایرانی
راستی: این متن، یک نوشته تبلیغاتی برای فروش بیشتر نیست،
توصیف صادقانه یک محلول معجزه گره…

دوست عزیزم

در متنی که می خوانی به احتمال ۹۹٪ تورا به رویایی که مدت ها برای رسیدن به آن هزینه کردی خواهد رساند و این را در ادامه به طور کاملا علمی به همراه کلی کلیپ و تصویر به شما ثابت خواهم‌کرد. در ضمن، بطور مفصل برای شما توضیح خواهم داد که محصول ما با چه ترکیبی و چگونه تمامی مدل های ریزش مو را درمان خواهد کرد و همچین فیلم و تصویر عزیزانی را خواهی دید که با استفاده از این محصول به رویای موهای پر پشت و خوش حالت رسیدند. برای رسیدن به نتیجه مطلوب نیازی نیست کار خاصی انجام بدهید و ما همه مشکلات را پیش بینی و راه حل آن را در اختیار شما قرار داده ایم. محصولات مشابه به همه جوانب نگاه نکرده اند و هر کدوم بخشی از مشکل را بر طرف می کنند ولی در این محصول همه در یک پک قرار گرفته اند.

شما فقط با ۲ دوره استفاده از این پک و همراهی با مشاورین دلسوز ما، مشکل ریزش مو خود را برای همیشه حل خواهید کرد.

شما می توانید همزمان با استفاده از محصول ما سشوار بزنید ، موهاتون را رنگ کنید ، ژل مو و تافت بزنید و حتی کلاه سرتون بزارین و به نتیجه دلخواهتون برسید.

ابتدای جوانی و در سن 17 سالگی صبح ها وقتی از خواب بیدار می شدم و موهام را روی بالشتم می دیدم و یا به سر طاس دایی هام نگاه می کردم از وحشت میخواستم گریه کنم ،می رفتم جلوی آینه موهام را کنار می زدم ببینم رو شقیقه هام موهام کم پشت شده یا نه . هر روز شاهد ریزش موهای سرم بودم و توی اخبار و مجلات دنبال خبر کشف داروی درمان ریزش مو می گشتم ، ولی خب به جز یه مشت تبلیغ بی خاصیت پول حروم کن خبر دیگه ای نبود . چند تا پزشک عوض کردم و هر کدوم یه سری مکمل و دارو با محلول گیاهی و شیمیایی مثل ماینوکسیدیل برام تجویز می کردند ولی فایده ای نداشت ، حتی پی آر پی و لیزر هم کردم که ریزش قطع بشه اونام فایده نداشت و به جز اعتماد به نفسم پولهامم از دست دادم.

26 سالم شده بود و تقریبا می شد گفت کامل طاس شده بودم و توی اون سالها حتی تو جمع پسرونه هم احساس بدی داشتم و بین اونا خودمو کمتر می دیدم و اعتماد به نفسم از بین رفته بود ، با هیچ خانمی نمی تونستم دو کلمه حرف بزنم و از سر کچلم خجالت می کشیدم .

واسه کاشت مو اقدام کردم ولی خب دکتر گفت با اینکه تقریبا بانک موهات خوبه ولی این میزان مو چیزی بیشتر از ۲۵٪ سرتو نمی تونه پر کنه و پشت سرت خالی می مونه و فقط از روبرو موهات خوب به نظر میاد ولی از کنار یا پشت سر مشخصه که سرت خالیه.

سال ۹۶ بود که به لطف اینستاگرام، با یک پزشک داروساز آشنا شدم که در شرکت رویش سبز لاوین در زمینه محصولات گیاهی برای درمان ریزش مو تحقیق می کرد و به تازگی به یک فرمول جدید دست پیدا کرده بود و از من خواست که اون و استفاده کنم و نتیجه درمانم و بهشون اطلاع بدم .

درمانم رو شروع کردم و امیدوار بودم این همون دارویی باشه که دنبال کشفش بودم . در عین نا باوری من داشتم بعد سال ها نتیجه می گرفتم . بعد از فقط ۲ ماه سر من کامل پر مو شده بود ، نه پرز های ریز و کوتاه بلکه موهای بلند و ضخیم . هر روز طبق دستور اون پزشک از محلول استفاده می کردم و نتیجه درمانم و به چشم می دیدم .

همه افرادی که مشکل مشابه من داشتن مدام پیگیر بودن و از دیدن نتیجه درمان من شگفت زده بودن و میخواستن که زودتر اون محصول وارد بازار بشه و استفاده کنند .

۴ ماه از شروع درمان من گذشت و نتیجه درمان باور نکردنی بود ، من تو این مدت ۲ بار به آرایشگاه رفته بودم و موهامو آرایشگر کوتاه کرده بود ، بعد سال ها به جای ماشین موهامو با قیچی می زد . نمی دونین چه حس خوبی داشت وقتی مثل بقیه بدون خجالت می رفتم بیرون و راحت جلوی دور بین حاضر می شدم و عکس می گرفتم . می دونم شما هم همین حس بد رو تجربه کردین و از اینکه تو جمع فقط شمایی که موهات کم پشته و با بقیه تو یه کادر با اون ظاهر عکس بگیرین چقدر سخته.
من بالاخره به رویام رسیده بودم و بعد سال ها با یه حس جدید تو جمع حاضر می شدم و تو برخوردم با دیگران هم راحت تر بودم .

ما هم مثل شما، فرقی نمی کنه….
چه خانم باشید، چه آقا! …
دورو برمون آدم های زیادی می بینیم که چندین سال گول تبلیغ های مختلف و خوردن و امیدوار به درمان هزینه کردند و پیش خودشون گفتن این یکی دیگه مشکلمو حل می کنه ولی بعد از کلی هزینه و استفاده از محصولات مختلف حتی با کاشت مو هم به نتیجه ای که می خواستند نرسیدند و چندین میلیون پول از دست دادند و هر روز ناامید تر شدند .

*متاسفانه دیدن تبلیغات جورواجور و کلاهی که بر سرشان رفته آنها را به محصولات جدید بدبین کرده و با چشم شک و بدبینی به آنها نگاه می کنند *

میخوام به خیلی از استرس ها و علامت سوال هایی که درمورد رشد مجدد موهاتون و استفاده از یک محصول جدید دارین همینجا برطرف کنم.

لاروینا پک و تیم مشاورین شرکت رویش سبز لاوین با یک روند کاملا علمی برای همیشه مشکل شما آقایان و خانم ها را حل خواهد کرد .

* محصولی با عصاره های واقعاً گیاهی که همه عوامل ریزش مو را پیش بینی کرده و راه حلی برای هر مشکل در نظر گرفته و از ۳ ماده جدید نیز در محلول برای رشد مجدد مو کمک گرفته است .استفاده از گیاهان دارویی برای ساختن محلول ضد ریزش مو، فقط اینکه اسم مواد تشکیل دهنده گیاهی باشه که کافی نیست!!

باید بدانید چطوری بر اساس آخرین متدهای روز دنیا، باهم فرموله بشوند تا بهترین نتیجه را به شما بدهند.

دوستان خوبم! با توجه به آمارهای منتشر شده، حدود نیمی از ایرانیان از نظر ظاهری با ریزش مو و مشکلی بنام طاسی دست و پنجه نرم می کنند. جنسیت افراد با مسائل ظاهری هم در ارتباط است، به این معنا که ریزش مو برای 44 درصد مردان و 32 درصد زنان دردسر ساز شده است. و اینکه حدود 60 درصد افراد دارای موی ناسالم هستند. این یعنی چیزی در حدود حداقل 35 میلیون نفر از ریزش مو و طاسی رنج می برند. حالا یک سری آمار جالب تر:

نظر خانمها نسبت به موی سر مردان:

میدانستید حدود 75% خانم ها در برخورد اول، خیلی به کم‌پشتی موی آقایان توجه می کنند؟ و اینکه سن شیوع کم مویی در بین مردان ایرانی 30 تا 40 سالگی است؟

نظر آقایون نسبت به موی سر خانمها:
بر اساس تحقیقات عمیقی که انجام شده است، 63 درصد از مردان به طرز عجیبی زنانی با موهای بلند،ضخیم و براق را ترجیح می دهند. مطالعات نشان می دهد که مردان این ویژگی های ظاهری زنانه را به صورت کلی یک نشانه از سلامت جسمانی، انرژی کافی بدنی و قابلیت باروری خوب این زنان تلقی می کنند. چند بار تا حالا شده که با خودتون فکر کنید که: “چرا من با همه موفقیت های قبلی در زندگی و ثروت کافی، احساس میکنم چیزی در ظاهر خودم کم دارم؟”

وقتی از پزشک مشاورم که به از طریق پیج رویش سبز لاوین در اینستاگرام، باهاش آشنا شده بودم در مورد علل ریزش مو صحبت کردم، اینطوری جواب من را داد:

ریزش مو دلایل خیلی جالبی داره:
ریزش مو هورمونی ( انواع آلوپسی)
ریزش مو به علت کمبود ویتامین
ریزش مو به علت چربی پوست سر
ریزش مو توسط انگل دمودکس

انواع آلوپسی ( ریزش مو هورمونی )

انواع آلوپسی از طاسی با الگوی مردانه که آلوپسی آندروژنیک نیز نامیده می‌شود و در فارسی می‌توان آن را به طاسی وابسته به هورمون مردانه یا کچلی آندروژنیک نیز ترجمه کرد گرفته تا مواردی همچون طاسی منطقه ای یا همان آلوپسی آره آتا، که شامل از دست دادن منطقه‌ای مو در برخی از نواحی سر یا بدن است، و همین‌طور طاسی کامل یا همان آلوپسی توتالیس، که به از دست دادن تمامی موی سر به‌طور کامل اطلاق می‌گردد، و نیز ریزش موی سرتاسری یا همان آلوپسی یونیورسالیس، که شامل از دست دادن تمام موهای سر و بدن می‌باشد را، در بر می‌گیرد. بطور معمول برای درمان این مدل های ریزش مو بصورت خوراکی قرص فیناستراید که باعث کاهش تولید تستوسترون در بدن می شود و بصورت موضعی ماینوکسیدیل که با افزایش گردش خون مویرگی تجویز می شود

و اما راه حل لاروینا پک
وجه تمایز محصول ما راه حلی بدون عوارض داروی هورمونی فیناستراید و ماینوکسیدیل می باشد

فولیکول مو در غلافی قرار گرفته که مواد ابرسان مثل کافئین را از خود عبور می دهد.کافئین در فولیکول مو نفوذ کرده و از این طریق وارد جریان خون میشود و در غلظت کم با کاهش انزیم ۵ آلفا باعث کاهش تولید دی اچ تی (عامل ریزش مو هورمونی ) شده و رشد مو به روال عادی خود بر می گردد.

منظور از کافئین همان کافئین خوراکی که با نوشیدن قهوه وارد بدن میشود نیست.
این کافئین نمی تواند جایگزین محلول حاوی کافئینی شود که مستقیما به ریشه موهایتان نفوذ میکند.

عصاره سائوپالماتو
این عصاره عملکردی مشابه با کافئین دارد و از جمله مواردی هست که در کنترل آنزیم ۵ آلفا نقش دارد و با کاهش تولید آنزیم ۵ آلفا تولید دی اچ تی کاسته می شود و این اتفاق منجر به از بین رفتن عامل ریزش مو هورمونی می شود.

عصاره رزماری
یک ماده فعال در رزماری کارنوسیک اسید است که بر بافت عصبی تاثیر گذار بوده و با ترمیم اعصاب آسیب دیده کف سر باعث رشد مجدد موها می شود.رزماری به طور مستقیم باعث قطع ریزش مو می شود. عصاره رزماری با دارا بودن کارنسول با تحلیل هورمونی و افزایش گردش خون باعث رشد مجدد مو می شود. علاوه بر این رزماری با خاصیت انتی باکتری باعث براق شدن مو و تقویت مو و همچنین افزایش ضخامت موها می شود.

روغن نعنا فلفلی
طبق تحقیقات به عمل آمده تاثیرات روغن نعنا فلفلی مرغوب در رشد مو از ماینوکسیدیل بیشتر است. این روغن محرک پوست سر بوده و در دوزهای مصرفی بالا تاثیرات مستقیم بر جلوگیری از ریزش مو دارد. این گیاه از عصاره های جدید در ترکیبات محصولات رشد مو می باشد .گیاه نعنافلفلی مانند منتول که جزء اصلی آن است باعث افزایش خون رسانی به فولیکول های مو و محرک جهت رشد مو می باشد. طبق پژوهش های صورت گرفته محلول 4 درصدی منتول با افزایش گردش خون، وضعیت رگ ها را بهبود بخشیده، هرچند با پروسه رشد مو ارتباطی مستقیم ندارد اما محرکی بسیار قوی برای گردش بهتر خون در پوست به وجود می آورد.

ما با کمک کافئین ، عصاره سائوپالماتو ، رزماری و نعنا فلفلی با کاهش تولید دی هیدرو تستوسترون (دی اچ تی ) و افزایش گردش خون مویرگی اثر گذار ترین محصول برای درمان ریزش های آلوپسی از جمله اینولوشنال یا شروع فاز استراحت بخاطر کهولت سن ، آره تا یا ریزش مو سکه ای ، آندروژنیک یا ریزش مو ژنتیکی ، تریکو تیلومانیایا یا اختلال موکنی ، تلوژن افلوویوم یا بروز فاز دائمی استراحت مو ، یونیورسالیس یا طاسی سرتاسری بدن قابل استفاده می باشد و در بیش از 98% موارد به نتیجه مطلوب و رویش مجدد مو منجرب شده است . در موارد فوق با شروع درمان عزیزان باید در مواردی که مشاور ( توضیح در همین صفحه)تشخیص می دهند اقدام به درمان عامل ریزش مو کنند تا بعد از اتمام دوره درمان ریزش مو مجدد روخ ندهد و درمان ریزش مو قطعی باشد .

ریزش مو به علت کمبود ویتامین و پروتئین و مواد آلی
کمبود ویتامین ها ، مواد آلی و معدنی از دیگر عوامل ریزش مو هستند که افراد بخاطر فیزیولوژیک بدن یا رژیم های غذایی به این امر دچار می شوند . استرس ، بی خوابی ، فشار های عصبی و رژیم غذایی نامناسب فولیکول مو دچار کمبود ویتامین های مفید و موثر از جمله ویتامین اچ یا بیوتین ، خانواده ویتامین های ب، سی ، آ ، ای و مواد معدنی از جمله کلسیم ، ید ، منیزیم ، منگنز ، پتاسیم می شود. از عوامل این کمبود ها عامل چربی پوست سر و کم خونی هم می باشد که در موارد بعدی به آنها اشاره می کنیم .

لاروینا پک با استفاده از عصاره های مناسب، به شکل واقعی، تمام نیاز های مو را برای جلوگیری از ریزش و تقویت برای رویش مجدد را فراهم کرده از جمله :
و اما راه حل لاروینا پک